Subject: Elektri- ja gaasituru aruanne 2024
From: "Linda Merileid Tilk | WALLESS" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Wed, 23 Apr 2025 15:38:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sooviksin teada, millal võib oodata Elektri- ja gaasituru 2024. aasta
aruande täisversiooni avaldamist Konkurentsiameti poolt?

Parimat

Linda Merileid Tilk

Linda Merileid Tilk

Vandeadvokaat

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

5699 4661

Liivalaia 36, 10132 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel.
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.
Aitäh!